Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Nov 2024 11:59:41 +0200

Tere!

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/27998 
aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Lihulõpe küla, Naelamäe 
(Reoveepuhasti) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Maa-amet- maardla Transpordiamet- külgneb 
avalikult kasutatava tee kaitsevööndiga

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27167226>  (menetlus nr: 
459853), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister